marknads-dagen =ont-i-magen

Hejsan på er! Nu sitter jag här, och har lite ont i magen.. De är ju de negativa med marknader.. ;) Att de är så fasligt mycket gott godis och annat ätbart! :( Haha får ta mig en liten springis senare kanske! ;) Så kanske jag mår lite bättre :P 
Dagen har varit mysig och bra iallfall! :) Åkte till marknaden vid elva med Evelina, vi gick runt lite först, sen träffa vi Kasper (en från Evelinas skola) , sen träffa vi Amanda! Haha efter att jag och hon skulle försöka komma fram till vart vi befann oss.. Slutade med att Amanda skulle komma till en blomma som var på en lastbil xD Haha aja vi hitta henne tillslut iallafall! :) Efter de gick vi runt om och om igen! Vet inte hur många gånger jag gick igenom varje rad idag-.- Ja juste! De var nån som komentera och fråga om de var en sån marknad med karuseller och sånt, och ja de är de! :) En stor marknad på ett gärde med karuseller och hela köret! :)
Evelina och Kasper åkte iallafall inte efter så lång tid :(( Kommer sakna Evelina såå! :'( ♥ Sen gick jag och Amanda runt och träffa folk, åt massa olika saker, skratta och gick runt hela marknaden jag vet inte huuur många gånger -.- Haha men de var kul! Får vara mer med denna fina tjej! :) 
Nu kom jag hem vid fem eller nåt, har precis ätit räkor och kräftor, mums! :D 

Nej nu ska jag prata vidare med Lucas och Sebbe, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0