Måndag

Tjenare!! Har ni fruktansvär kul eller? Jag kan inte säga desamma.. Hehe!
Dagen har vart seg.. Började med gympa och spåret, sprang på sega 19.40, väldigt glad över att komma under 20 så ont som jag hade i mina vader asså! Jätte skoj! Eller? 
Sen har jag bara haft tråkiga lektoner restev av dagen.. Men nu sitter jag här och försöker få kraft till att packa upp min väska! Går trögt tycker jag? Haha

Byxor: H&M
Converse
Halsduk: Gina Tricot
Svart baströja: Ullared 
Jacka: London (Marknad)
Ringar: Marknad, Glitter 
fläta i pannan, mitt eget hår

Kommentarer
Postat av: Rebecka Kristiansson

fina fanny :) <3

2011-09-04 @ 21:38:41
URL: http://rebeckakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0