lite ont i halsen och trötta ben

Hej! Nu kom jag precis hem! :) Kvällen har varit toooooppen! :D skrikit massor! Skrattat massor! Och haft så jäkla kul! :) Tack alla som bidrig med att förlja med :) 
Åkte atmosfear, jag skrek som aldirg förr! De var helt skult vad jag skrek! Haha och när man sen går där ifrån och stannar, och benen viker sig! Hahah grymt! 
Sen åkte vi nästan allt annat :) De var så sjukt lite kö! Stod 00.00 minuters kö på de mästa, både balder och kanonen. Jätte bra faktiskt! 
Haha när vi skulle in på gasten balla jag ur i sista sekund, verkligen SISTA sekund! För dom andra skulle precis gå in men jag var så otaggad för att bli skrämt, inte veta vad som kommer hända och ja, inte taggad för gasten! Så jag gick ut och fick pengarna tillbaka för min biljett! ;) värt! 

Nu måste jag sova!! Måste vila upp mig på helgerna! 
Puss och kram och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0