läskigaste jogging-turen jag vart med om!

Usch! Jag var ute och skulle jogga, när jag sprungit en bit så mötte jag ett stort jävla älg huve!! Asså en stor älgtjur! Med massa taggar, jag tappa nästan andan när jag fick se den! Men den sprang iväg, liksom jag också gjorde! Usch! Då är men inte sugen på att springa samma väg tillbaka igen!! Sen när jag nästan hade kommit dit jag skulle vända, får jag se en grävling i diket!! Trodde först de var en katt, men när jag fick se den frammeifrån (dom har ett vitt sträck över nosen typ) så upptäkte jag att de inte var någon katt utan just en grävling! Och vad jag har hört så är dom inte så roliga att komma i närkontakt med!! Så jag kuuta tillbaka! Sen sprang jag tyst och snabbt i mitten av vägen den biten som jag kunde tro att älgen var kvar, sen fick jag en fluga i ögat som jag fick hålla på att gnugga bort -.- Också trampa jag nästan på en groda! 
Usch vilken jogging-tur!! Den konstigaste jag har vart med om!! 
Visst jag är tuff med att springa själv på kvällen i skogen, jag är inte rädd så för djur så! Men ikväll så var jag faktiskt lite skrajsen! 

Nu ska jag duscha och sen pack upp min väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0