Home hos Emma

Tjena! Kom hem hit för en stund sen :) Fasen va gött de var att komma in i ett varmt hus! Haha var så kallt ute..! Men ja! Kvällen blev inte som planerat kanske.. Vi skulle träffa massa folk! Men blev de som vi tänkt, njaaa! Vi gick till ett berg, dit de skulle komma folk, vi satt där i typ tre timmar och de kom ingen, eller jo jag fick dit tre killar som kom och sen drog direkt typ, och jag ångrar att de var jag som drog dit dom också.. -.-!
Sen så drog vi ner till centrum och då hände grejer! Vi mötte på först en kille som vi ville skulle fotta oss för han höll i en kamera, sen helt plötsligt så stog vi och prata med personen sen kom de en till kille, som kände Amanda som vi var med. Ja dom tyckte vi var as jobbiga! Haha! Sen hamna vi vid kiosken och vi fortsatte prata med dom, sen satt vi där och folk kom och gick! De var kallt och lite kul, men inte så sjukt kul liksom..  Sen blev du typ kul den sista timmen.. Innan vi skulle dra hem till Emma :/ Inte såå kul! :'(

Men nu orkar jag inte skriva mer! Haha Puss på er så uppdaterarr jag imoron när jag kommer hem, eller tidigare :)

Puss och kram!




Haha snyggiiiiing på bild ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0