hata ungdom ibland.

Eller hatar finnar rättare sagt. Nu har jag sår i ansiktet. fint. nej.? Jag hatar de! De blöder och jag har ärr och bulor.. Inte så kul! Och ni får absolut ingen bild.. 
Fyfan..

Vad har jag gjort idag då? Vakna tolv, åt med mamma för Albin var hos kusin och David hos Moa, hans tjej :) Sötare finns inte! Dom har vart "ihop" i nästan 7 år eller nåt, sen dom var 3 :') 
Men ja jag såg på film med mamma, sen åkte vi till banken för att ta ut pengar till mig :) Pengar till farmor för London (hon har varit utomlands hela somaren så har inte gett henna dom..) och sen pengar till mig själv också.
Sen på affären träffade jag Jonathan och Joakim :D efterläntade? Ja! :)
Skulle badat med dom, men! De blir inte alltid som man sagt ;) 

Nu satte jag mig vid datan, ska ut och springa när solen har gått ner lite mer, blir så jäkla varmt så de blir bäst så! ;)

Ska fortsätta gråta över mitt ansikte nu.. Puss

Kommentarer
Postat av: kajsa

Faaaanny, SÄÄÄÄÄG NÅGON SOM ALDRIG HAR FINNAR?!? nej det finns ingen <3

2011-08-09 @ 19:46:30
URL: http://kajsabragees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0