En ny början, eller bara en fortsättning

Hej på er! Funkar de bra tycker ni? Hur ser de ut liksom? Jag vet faktiskt inte, har inte vant mig om man säger så ;)

Återgår till de normala direkt tycker jag! ;) 
Jag vakna ju hemma hos Anna idag igen :) Och de gick bra igår! Jag och Jenny var kvar hemma hos Anna medans Anna gick på Haaks i några timmar :) Vi kolla film och sånt bara. Sen när Anna ommit hem börjde de inte så länge innan vi vingla in i gäststugen och somnade direkt! Sjukt trötta var vi! 
Och ja idag så gjorde vi inte så mycket! Vi vakna åt frukost, kolla lite på tv och sen åkte jag och Jenny tillbaka till Tanum vid två, fyfan va varmt de var på bussen! Vi åkte buss i nästan en timma... Usch! De var klibbigt varmt! Och de blev ju inte bättre när vi kom till ett Tanum där de regnade? Och var om möjligt ÄNNU varmare? Vi gick och käka mjukglass! Sen kom jag hem vid typ fem, åt, duscha, klädde på mig och sminka mig sen åkte vi till min tremening på lite kalas! Mysigt! 
Nu sitter jag här i mit stökigt rum! Mycket kläder... övarallt! Haha får ta tag i de nu! 
Bilder ska ni få också! :D 

Puss och kram 



jenny anna
Sötnosar!

jenny
Jenny var smuttsig på fötterna, men de var överskattat att använda duschan?

jag
En liten mupp

jag
Ligg märkan efter att ha sovit i soffan ;)
jenny
Haha, päsarn?

Alltid lika söt!

Kommentarer
Postat av: anna

haha neeeejmen vilken ful bild! älskar dig i alla fall, hihi, tack för helgen!

och skiiiitsnygg blogg!

2011-08-03 @ 23:58:00
URL: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0