det går inte.

du var min glädje. du bettyde så mycket! så mycket. du visade mig att de fanns andra typer av människorskor. nu får jag inte ha kvar nånting av de. du hatar mig. och säg inte imot mig. för de gör du. du haratr mig. du hatar den personen som jag är. mig. de finns inget kvar. tårarna ringer och jag svår att ens skriva detta. min kropp vill inte. det går inte. 
jag måste hålla andan för att inte skrika. jag kan inte andas.

du hatar mig. du tycker jag är vidrig och inte värd att känna. du hatar mig verkligen.
det roliga och fina blev ett hälvete med tårara och hat. 

du känner mig inte längre. för du vill inte känna mig.

Kommentarer
Postat av: jenny

du är starkare än vad du tror mitt hjärta. Jag älskar dig syrran, du är bäst! <3

2011-08-25 @ 22:52:15
URL: http://jennyjohansson.myshowroom.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Jaha okej, men det är ju jättebra att du har tagit tag i det! Förstår att du inte har skrivit mycket om det i bloggen också, är kanske lite för privat och så. Plus att du som sagt inte tog tag i det förrän för några månader sen :) Tror det kommer lösa sig för dig! Du har ju tagit ett steg i rätt riktning; att ta tag i det och själv insett att du kanske behöve rlite hjälp för att lösa det :)

2011-08-26 @ 11:14:45
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0