den svenska björnstammen

Hej från en allt för trött Fanny..Sista lektonen idag (hemkunskap) var jag så borta i huvet så de fanns inte! Haha kände mig som en efterbliven elev som måste få allt förklarat för sig tjugo tusen gånger men ändå inte fatta nånting.. Haha usch! Har vart lite efter hela dagen faktiskt.. Vi skyller på trötthet tycker jag! 
Nu bjuder jag på dagens och sen ska jag kolla på läxor.. Jogga skulle jag ju göra också -.- Om jag seriöst orkar de? 

långklänning: H&M, jecka: London, sjal: Indiska, väska: H&M, Converse, fjäder-örhängen: H&M
Vart jag mig i världen vänder-Den svemska björnstammen
haha jag ser ut som en dvärj! Seriöst :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0