Den dan

Vakna tolv, åt frukost, satte på en film och klockan ett somna jag i soffan och vakna tre timmar efter! Finfin dag! Sen åt jag middag och efter de gick jag ut och gick med Palm :) Bra kondis killen hade!! ;)
Nu sitter jag iallafall här vid min dator! Och pratar med lite folk på skype :) 
Ska försöka lägga mig lite tidigare inatt! Blev runt fyra inatt såå.. ;) 

Ska lägga upp ett fint inlägg med tatueringar nu! :) Så sugen på't så jag dör! 

Ska tilägga att kommentarerna på förra inlägget var värmande ♥ De är inte alltid så lätt, och gårdagen/inatt var inte lätt, jag älskar er alla, mina äkta vänner.

Kommentarer
Postat av: anna

hihi finns alltid för dig vettu! <3

2011-08-08 @ 21:50:45
URL: http://schewenius.blogg.se/
Postat av: jenny

allt för dig, min värdefulla skatt! <3

2011-08-08 @ 22:24:18
URL: http://jennyfotar.blogg.se/
Postat av: P

tack för den vi får se på bullingruten :P

2011-08-09 @ 15:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0