de varma regnet.

Godkväll på er! Sitter här i ett ny-städat rum och ny-duschad kropp och hår. Underbart! De är ju faktsikt mysigt när de regnar utanför, de bli lite mörkare och då också mysigare inne :) Love på de! 
Idag så väckte mamma mig tolv och sa att vi skulle åka till Tanumstand på rea, eller jag var inte tvungen att åka med men vad skulle jag göra hemma? Så jag stod upp och gjorde mig iordning så åkte vi, de var sjukt jobbigt där! Massa folk, som handla och som jobbade där. Jag tänkte kolla på skor men gav snabbt upp! De gick verkligen inte att styra upp vad de fanns för skor eller vad dom kosta, sen gick jag runt och svettades typ! Var as varmt! Haha de bästa var typ när vi skulle åka hem! 
Sen när jag kom hem så dammtorka jag heela rummet! Var sjukt längesen.. Måste göra rutin på de! 

Nu ska jag bara ta de jätte lugnt resten av kvällen :) 

tröja: London, byxor: H&M, halsduk: Ullared.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0