de skulle kanske vara lättare om man sa som man känner på Engelska?

Hej på er! Förlåt för att jag inte uppdaerat på hela dan/kvällen.. Skulle uppdaerat förut men datan dampa så jag stängde av den, och då var den ooovnligt seg på att stänga av sig, dessa datorer.. 
Men! Nu ser ni äntligen mina fina ny-skrivna ord! 
Idag har jag inte gjort så mycket.. Vakna tolv som blivigt en viss vana.. (mamma väcker mig då) Men ja! Jag kolla först på film, sen gick jag ut och sprang 8 km, tror de är de runt rörane? Aja nåt sånt iallafall! Sprang mesta-dels men den sista biten fick jag så jäkla ont i magen.. De gjorde liksom ont, som om jag var vrålhungrig, fast ändå inte riktisgt så? Men ja jag gick hem sista biten, duscha och sen la jag mig i soffan och kolla på tv. 
Nåt annat har inte hänt.. Jo jag pratde med älskade farmor i telefon! Haha vi pratade jätte länge! Hon har varit på husvagns-semester med sin sambo nästan hela sommaren, ner till Italien (och massa andra länder påvägen dit) Men vi hade så mycket att prata om, och hon hade mycket att berätta om sin resa! Ska också sova hos henne på lördag! Längesen jag såg henne som sagt! ♥

Fick lite smått panik just nu.. :( Haha känner mig faktiskt lite idiotisk och skulle vela skita i hela cyklingen! Eller iallafall festen.. Åh -.-

Ska lägga mig lite tidigare idag, mamma väcker mig klockan nio så ska vi till Tanum, mamma ska handla och jag tänkte gå till trafikskolan och göra nåt syn-test som man skulle göra innan man fick börja övnings-köra. Efter de blir de pizza à la famille!


Puss och kram

Mitt halsband, jag fick de när jag döptes av min gammel-mormor. På baksidan står trosbekännelsen på norska, dock syns inte orden på bilden :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0