de regnade idag

Hej! Förlåt för min usla uppdatering under dan! Ville inte sitte framför datan, så de blev teven ;) Smart drag! Vakna tolv sen satt jag enbart vid teven till klockan tio! Känner mig slö men uppvilad! De har regnat hela dagen, annars skulle jag nog gått ut och sprungit. 
Nu satte jag på datorn men ska nog snart lägga mig och sova, ska till Nordby imorgon med mamma och bröderna, de som prioriteras (stavning) är jeans. Säkert lite mer men de är de jag ska leta efter! 

Ha de bra! Puss och kram och godnatt


Förlåt. Förlåt för att du såg de du såg, förlåt för att jag sårade dig. Förlåt för att de är mitt fel. Och förlåt för att jag inte berättat HELA sanningen eller åtminståne nånting av den.. tidigare.. Förlåt för de de belv såhär.. Hoppades och trodde att de aldrig skulle bli sähär! Att du inte skulle få reda på de på det här viset.. Du är bra! Och du förkänar bättre! Men du var min vän! En bra vän! En otroligt bra vän! Du kan inte ana vad du har betytt för mig.. Du har hjälpt mig se andra lösningar! Andra salgs människor! En ljus del av världen och livet! 
Och jag sabbade allt genom att tro att allt skulle bli som jag ville. Förlåt, förlåt för att de blev såhär mot dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0