De där lite längre inlägget som allt ska få plats i

Hej på er! Mår ni bra? De gör jag, eller jag är vääldigt trött men de får gå! 
Skulle kanske ta tag i att berätta allt som hände igår! :) 
Först stod jag i frukost-kön med Emma B, Elin, Maria, Emma K, Jenna, Malin känns som om de var någon mer men jag tror inte de! Sen efter frukosten var upp-äten så bar de iväg! De var mycket backar de första men efter en paus hemma hos Jesper efter några kilometer så gick de bra! Sen så cyklade vi då, de var lite stopp, lite roligt att se på och maaassa roliga folk! :D super! När vi kommit i mål tillslut så satte vi oss i ett tält jag, Emma K, Jenna, Malin, Elin och Maria på aftr cykel, prata lite med folk och tog de lugnt efter cyklingen på 3mil! Sen vid kanske fyra vet inte exakt så böjade dom spela lite, tror att de var Örjan! Men jag stannade inte alls länge för jag skulle hem till Farmor och göra mig iordning. Så jag Cyklade dit och duscha och sånt! Sen så gick jag hem till Niklas M med lite folk, satt mest på hans rum och så, men sen fram på så gick vi ut och satte oss. Vi satt väl där ett bra tag innan vi klockan nio-halv tio gick till Crusaders och festen. Väl där så började man prata med folk och dansa direkt, jäklar vilket ös! Mycket folk som man annars inte alls pratar med pratade man med! Och dansade med ;) Blev kvar där till nästan två då jag gick hemmåt igen, då stöp jag rakt i säng! Sov ett bar timmar innan jag vakna och guud va svårt de var att somna om! Jag vakna hela tiden -.- Usch! Men men! Vid halv ett stod jag upp och åt lite, sen kom mamma och pappa och hämta mig :)
Och igår kväll så blev mina skor as smuttsiga! Mobilen fick repor och jag tappa 100 kronor -.- Men så kan de gå! 

Nu ska jag ta en lååång dusch! Behövligt som fasen! 
Ni får ha de bra så bloggar jag mer sen :) 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0