Augusti 2010

Nu ska jag dela med mig av allt som hände I augusti för ett år sedan! :) Kommer göra såhär varje månad nu. 
Arkivet hittar ni på min gamla blogg golikeme :)


tog några dåliga men ändå snygga cam-blider!

var hos Jenny i fem dagar eller nåt när jag hade de lite jobbigt hemma, älskar dig Jenny! Ställer alltid upp! ♥
var hos Johan på kalas, vilket resulterade i lite.. Asså för oss! Normala bilder ;)
fick en "hata spotify" period! Insalerade open iställer för free så allt blev helt knas!  Jag hatade spotify..
åkte bullingrutten med Malin och Emma! :) På kvällev var jag hemma hos Jakob med folk! Tyvärr ingen bild från kvällen :/

var MYCKET hemma hos Jenny! Detta är en bild från hennes vånging-säng som hon hade då! :)
efter mycket grubblande så köpte jag tillslut min HTC Smart, som visade sig vara en skit mobil men.. 

var på torp på handla! Bland annat detta! Min prickiga klänning och mina kängor! :D

Hade äntligen en mobil att ta kort med! :D 

målade för fullt på Älgemon! vilket jag måste göra imorgon..



Älgemon ♥
en snygg outfit! Älskar kängorna!
åkte till ett ställe utanför Åmål med familjen en dag!
Gick på Rabhalshede marknad! Gick med Sanna :) Mycket godis blev de till oss! :D

Sov hos Jenny dagen innan första skoldagen i 8.an :) Detta är vi vid bussen!

Haha! Nästan de första jag blev när skolan börja var SJUK! Kuligt!!

förklarade min kärlek till That 70´s show! 

Haha ser inte speciellt frisk ut när jag kommer tillbaka till skolan?
Det var de jag hade i bilder på bloggen sen augusti 2010!
Puss och kram




Kommentarer
Postat av: jenny

Love! <3 <3

2011-08-18 @ 14:05:12
URL: http://jennyjohansson.myshowroom.se
Postat av: papis

vilken fin blogg :)

2011-08-18 @ 14:29:24
URL: http://www.papis.se
Postat av: Johan -.-

ta bort bilden på mej, -.-

2011-08-18 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0