att dom skulle backa, men vara kvar.

Ibland skulle jag bara vela att alla bara VISTE hur jag har de, hur jag tänker. Utan att jag skulle behöva säga de till dom.. Att alla skulle backa, men vara kvar. Antagligen bara jag som fattar vad jag menar med de men.. 
Jag orkar verkligen inte. Ska jag backa? Är de jag som ska gå tillbaka dit jag kom ifrån? Hur långt ska jag gå då? Allt jag ser att jag har passerat har varit..Svårt. VARFÖR ÄR ALLT svårt.? Allt detta. Om detta. 

Jag vill ju vara vara, snäll? Men allt kan bli för mycket. De var, de är och kommer antagligen vara, FÖR mycket.

Och hur vet man om de är äkta? Om de är något mer? 
Det kommer jag aldrig förstå. Jag förstår inte hur andra har de. Hu de är för andra

Vill inte hoppa på någon, vill inte skriva så att alla ser. Men de känns som om jag bara skulle kunna hoppa på någon och bara låta allt rinna ut, alla ord, alla tankar och allting! Men jag vill inte värka klängig, hoppa på någon och prata om hur man mår, som inte har gjort nåt fel? Känns så fel.

Kommentarer
Postat av: anna

kämpa på, vi ska klara det här, detta året också!! <3



Sv: det hade varit superbra om jag kunnat hänga med där men kan jag följa med, får jag det? tänkte ifall det bara va folket från bullaren eller tanum och så...! skulle du kunna kolla åt mig om det är något man måste beställa i förväg eller så, typ plats i bussen? taaaaack i så fall! :D PUSS <3

2011-08-21 @ 11:22:32
URL: http://schewenius.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

vad är det som har hänt? :o

2011-08-21 @ 15:27:34
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0