Att de alltid ska vara likadant?

Hej på er! Kom nyss hem från en super mysig dag i Strömstad hos mina tremeningar! :) Och två kusiner också.. ;) Som alltid lite stelt i början.. Men efter en stund så hade vi barn de bra kul! :) Vi spelade först kubb, precis som vi gjorde förra gången vi var där, då var jag 4 år.. Haha! Vi träffas inte så ofta.. Men efter lite kubb så blev de tråkigt.. ;) Så vi spla pant-gömme/burken. Haha de var jätte kul! :) Men efter några timmar så blev de också lite kötigt.. Så då hamna vi inne igen och lysna på när mammorna pratade ;) Och vid helv fyra åkte vi hemmåt! 
Hoppas att tiden tills nästa gång vi ses inte är på två år.. Så längesen var de sist vi hade en sån här "träff", haha.
Nu ska jag äta mat och sen bege mig till Underbaraste Jenny! :D Ville åka tidigare men pappa vägra köra tidigare :/ Moppe kort, jag behöver dig!! 

Nej ska göra dagens inlägg och sen käka, puss och kram :)


Kommentarer
Postat av: anna

Sv: åh va snäll du är, men du, om du inte redan ringt så vänta med att göra de, ska snacka med mamma och så, för det är 150 spänn till så ska se om de går bra med allt o så :D, och sen måste jag ju ta mig upp till bullarn och hem på fredagen också! säger till när jag vet! taaaack, pusss <3

2011-08-21 @ 17:46:39
URL: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0