At my place

Hej på er! Har hållt på med detta inlägget lääänge nu! Men jag hade skrivit klart de förut och så hände de nåt me datan så jag bara fick stänga av den -.- då försvann allt va klart! 
Men, men! Jag provar igen nu ;) 

Vakna hemma hos Emma imorse :) Var himla trött! Men tillslut kom vi upp och fick i oss lite frukost, mums var de! 
Sen satt vi bara vi teven innan vi beslöt oss för att packa ihop och gå hem till Jenny... De blev Grillen och mjukglass, inte så oväntat ;) 
Sen kom jag hem vi fem och nu har jag typ bara tatt en dursch. Skulle ut och springa men jag kände att jag inte orkade någon större runda, SÅ jag kom fram till att jag tar en längre runda imorgon isället när jag bara ska vara hemma ändå :) 

Lite bilder från igår kväll! :


i bilen till Fjällbaka! 
haha söta Anna hitta sin man! 
Haha söta vi är! jag, Jenny och Amanda :D
Gullig!?
Jenny är på från start i morse! 


Ska göra ett inlägg med lite bilder från Älgemon som ni inte sett nu! :) 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0