asså är de nåt fel ibland eller? :S

Haha jag skulle packa! Men den tanken liksom försvann... Vad är de med mig? xD igår tänkte jag att jag skulle lägga mig vid tolv, tänkte jag då ja.. Sen kom jag på de vid två igen xD och nu läste jag fel när jag chatta med Jenny, hon undra om jag var påverkad eller något!? :O haha asså njaaaa ;) De är bara ett tilfälligt fel tror jag ;P
Bloggar när jag packat klart! :) Musik måste ja ha också! :D går inte att packa när man inte har musik?! Jag åste ha musik så fort jag ska göra nånting på mitt rum! Om datan är på.. ;) Annars blir de för tråkigt och jag sätter mig bara vid datan ändå liksom.. Ingen som lidar av samma problem eller?

bjuder på en lite seriös bild
och en lite mer oseriös mupp-bild..

Kommentarer
Postat av: helenaisabellajansson.blogg.se

lite sådär, väääldigt söt!

2011-08-15 @ 01:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0