Agnes-Cecilia

Hej! Förlåt för att jag inte skrivit tidigare, har tänkte på de sen jag kom hem! Men.. Ni vet hur jag kan vara ;) 
Var iallafall och måla på Älgemon med pappa, de som jag skulle ha gjort hela sommaren!? Aja.. Fick iallafall mycket gjort! En hel vägg på egen hand! Bra Fanny!
Nu gör jag ingenting.. Packat min väska för imorgon och sen bara luggit i sängen med datan och slappat! Skönt :) 
Idag har jag inte gjort mycket! Mamma väckte mig tolv och blablabla, ni vet allt de nu! 
Såg iallafall en av väldens, eller iallafall Sveriges bästa film med mamma! Agnes Cecilia, har sett på den så länge jag kan minnas! Älskar den så mycket :) Bilder från filmen är åvan. 

Imorgon väcker mamma mig vid tolv, äter lite och gör mig iordning. Sen åker mamma och lämnar mig på jobbet, jobbar några timmar. Alla på sten-huggerit har börjat nu, eller a nästan iallafall! Så de lär vara mycket disk, vart nästan tomt hela sommaren. Sen efter jag städat klart så kör Anita mig till mormor & morfar i Hällevadsholm, jag duschar och äter mat med dom! :) Sen får jag väl gå ut och träffa folk! 
På lördag blir de marknad med Evelina och Amanda! :) Mys,mys! 

Nu ska jag fundeera på att sova, imorgon ÄR de ju faktiskt min sista sovmorgon... :'( Fasen va sommaren gått! 
Om jag inte loggar in imorgon innan jag åker så ska jag försöka med ett mobil-inlägg! Annars är chansen stor att ni inte hör av mig fören på lördag. 
Puss och kram och godnatt

bilder från agnes-cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0