5 sanningar om mig:

• Jag kan vara ootroligt skoltrött! Jag hatar rutiner.

• Jag kan inte vara dum mot någon, eller jo kan kan jag ju men jag mår så sjukt dåligt när någon blivigt sur eller liksom "oglad" pga mig. Jag får sånna skuldkänslor och nej de går bara inte! Även fast jag gjort de för min egen skull. Jag KAN inte vara dum mot någon.

• När jag gick i 3.an till 6.an hade jag inga tjejkompisar i min klass. Min bäsa vän Malin flytta när jag skulle börja 3.an, efter de så var jag helt ensam. Det fans två grupper med tre i varje av tjejerna i min klass. Jag var den sjunde, som fick pendla från den ena gruppen till den andra och fråga: Får jag vara med? Och höra gång på gång svaret nej.

• Jag tycker inte alltid om min klass jag har nu. Vissa personer i min klass älskar den! Men.. Om man har rätt förutsättningar så är de säkert en underbar klass! Men shit vilken spydig klass! Såfort man gör fel så ska man tryckas ner som fasen! De är sådär.. 

• Jag har aldrig sömn-problem! Lägger jag huvet på kudden så somnar jag direkt! Dom få gångerna jag inte kunnat somna har varit torterande dock.. Tänk att folk kan ha så varje kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0