5 minuter

Hejhej på er! Hasa mig precis hit till datan från teven, fint litet gång-avstånd! ;) Haha nejdå så slapp är jag faktiskt inte! 
Dagen har vart lång! Skulle kunna sommanfatta dagen som 5 minuter.. Hade bara 5 minuters raster och lunch rast på en timma. Typ språk, fem minuter. Matte, fem minuter. Engelska, fem minuter. Lunch en timma. Svenska, fem minuter. Hemkunskap, haha vet att ni inte tycker de är intresant att läsa mitt schema! Ville bara utrycka mig om att de vart mycket och långa lektioner idag! ;D haha bra då vet ni de! 
Imorgon slutar vi 13.20 som vanligt på onsdagar, men ska vara kvar i Tanum efter och kolla in nya B-hallen eller Ungdommens hus som de nu heter! Dom öppnar de nu! Åh grymt!! Så himla bra dom fått de där asså! :D De är fasen helt otroligt! :) Riktigt bra jobbat till ALLA dom som vart med och skapat de! Som faktiskt också är alla ungdommar i komunen som besöker de :) 

Dagens:

jeans: H&M, halsduk: Gina Tricot, tröja: Cubus, jacka: London, Converse, väska: H&M.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad duktig david är på att fota :'D

2011-08-23 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0